Bilmeyenler için süpürgeye bir aparat takılıyor ve burnu çektiriyorsun.
Oğlumda geçmeyen bir hırıltı var hiçbir şekilde temizletmiyordu burnunu bende aldım. Her çektiğimde sümük çıkıyor ve kıvamlı. Biraz ağlıyor ancak canını acıtan bir şey değil sadece yaptırmak istemiyor ilk geldiğinde kendisi yaptı sonra inada bindi yaptırmıcam diye. Hırıltı azaldı tabi tamamen geçmedi sizce bir zararı olur mu cektirmemin? Kullananlar varsa bildiklerini paylaşabilir mi? Bu arada gerçekten çocuklu evde olması gereken birşey olduğunu düşünüyorum youtubedan bakabilirsiniz.