Hly3 bizimde sadece emerek geçiriyordu 16 aylık falandı doktorumuzu değiştirdik. Önceki doktorum yemiyorsa emzir bari diyordu! boy kilo 9 aylık gibiydi yeni doktor sen emzirdikçe yemeyecek bu çocuk dedi memeyi kesmelisin dedi! Çok üzüldüm çok sıkıldım ama kesemedim! Ama sınırlandırdım günde ikiyi geçmiyoruz artık oda karnı doyunca uyumadan önce bir öğlen uykusundan önce birde akşam uyumadan önce, diyelim ki yemedi!!! İşte orası kabus her meme dediğinde yemediği yemeği koyuyorum önüne çok ağladı bende onunla ağladım ama anlattım annecim senin sağlığın bedensel ve zihinsel gelişimin için bu mamaları yemen çok önemli seni bunlar geliştirecek meme de rahatlatacak diye anlattım çok çokkk anlattım mama yenmeden meme yok diye kabul etti sonunda ve yedi! Şimdide zorlanıyoruz maalesef bağırıyorum biraz çok üzgünüm ama 20 aylık bebeğim 11 12 aylık gibi görünüyor. Tv tablet hiç vermedim eline yesin diye çünkü benim çocuğumda daha büyük yeme problemleri doğuracağını düşünüyorum. Ve başkalarında gördüğüm manzaradan hiç hoşlanmıyorum! Oyuncaklarla deniyordum önceden yedirmeyi ama oda işe yaramadı oyuncağa dalıp beni kale almıyor o yüzden yemekte herşeyi kaldırdık radyo açıyoruz sadece azıcık eğlenceli azıcık bağrışarak ama mutlaka her öğün bir ağlama krizi yaşayarak sarılıp sakinleşip falan tamamlıyoruz yemeği porsiyon tabaklarımız var hergün aynı porsiyonları koyuyorum önüne önceden yiyeceği miktarı görüyor kendi istemediyse asla miktarın üzerine eklemiyorum! Yemek tamamlanmadan mama sandalyesinden inmiyoruz. Çok sıkıldıysa bende sıkıldım bir an önce yersen kalkar oyunlar oynarız diyorum! Kesin ve katı davranıyorum! Mantıklı geçerli şeyler istiyorum isteğimden geri adım atmıyorum! İnşallah sizede bir faydası olur. Kilo almaya başladık biz bu sayede boyumuz uzamaya başladı. Bıy kilo olarak yaşıtlarından geri bizimki ama ona takılmıyorum! Ben zekası geri kalır diye çok korkuyordum! Şükür etkilenmeden çözümlendi! Darısı başınıza kafanıza takılan birşey olursa daha ayrıntılı konuşabiliriz.