Ulucunannesi https://imgyukle.com/i/yVbHko https://imgyukle.com/i/yVbYej Merhaba teyzeleri oğlumun parmağı baş bu şekilde kırmızı olmuş. 3 kasımda doktora gitcez ama bilgisi olan var mı ? Başına gelen varmı ? Onu merak ettim. Üzüldüm baya 😓
ilknurnida Ulucunannesi merhabalar tırnak batması var benim oğlumda da ,doktor bebek yağı şurup tırnak etini geriye dokgru enetme hareketleri yapın sabah akşam dedi ,uyguladık ve şuan tırnak çıkmaya başladı
altioktuana Tırnak batması olabilir gibi geldi 😔 doktorunuz en iyi teşhisi koyar. Onun o minik parmaklarını severm. Kıyamam. Geçmiş olsun.
direnim_ Benimde 2 gün önce öyleydi eczaneye fotoğraf attım tırnak batması batan tırnağı kestim batan tırnak yoksa krem aldım onu sürdüm geçti
direnim_ İsterseniz eczacıya sorup bu kremi alın sürün yarına geçer bana eczacı agrısını iltihabı keser dedi bende aldım suan kırmızılık gitti
direnim_ Bakın böyleydi parmağı kremi sürdüm ben iyice ertesi güne geçti kızarıklık 
Kubraengin Merhaba tırnak batması olmuş çoğu Bebek’te olan bi durummuş bizdede var BACODERM diye bi krem var günde 3 kere sürüyorsunuz batikonla temizliyorsunuz ilk önce önemli bi konu içi iltihap toplarsa sıkıntı ihmal etmeyin
Ulucunannesi Kubraengin tamamdır yok asla ihmal etmem allah korusun.peki siz tırnağı kestiniz mi ? bu kremi de soracagım. Cok teşekkür ederim.
direnim_ Ulucunannesi benim bebeğimin hemen geçirdi çok şükür inşallah sizin bebişte hemen geçsin canları acımasınnnnn 🥹❤️
Ulucunannesi ilknurnida bende gözle görülür bir batma yok tam tırnak bile yok. Ama olacak belli krem verdi şimdilik. Eczaneden aldık kullanacağım dediğinizi de yaparım yeterki geçsin 🙏