Kizlar merhaba,
Eşim köyden yoğurt için süt getirdi. Fakat bende yoğurt yapmak için süt almıştım. Elimde 10 kilo süt var. Kendi aldığımı yoğurt yapacağım fakat, köyden gelen aşırı yağlı bir süt. Üstünde yağ tabakası var resmen.
Nasıl değerlendirebilirim. Ne yapabilirim?
Köy sütüyle Max verime ulaşmak istiyorum 😅