gizarem Arkadaşlar 10 aylık olduğumuz günden beri gece sık uyanma uykuda anı ağlama kısa gündüz uykuları başladı sebebi nedir bu arada ev taşıdım yer değişikliğinden mi yoksa 10.ay da uyku gerilemesi falan oluyor mu?