semanurkeles 3 aylık bebeğime sma comfort 1 kullanmaya başladım ama sanki kullandığımdan beri kusmaya başladı sizdede öyle mi yardım edin
Tazeanneyimbenn semanurkeles ben doğduğundan beri kullanıyorum bebeğim 3 aylık öyle bi dorun yaşamadık çokta güzel bi mama bence gaz sıkıntısı fln yapmıyor
Yasexx Sizde de mi oldu ya bende fark ettim hep diyorum yaramadı bu mama diye normalde de kusan bi bebek ama bunu içtiğinde rahatsızlanıuor aşırı kusuyor
brgl310 Herkes farklı ama bizde de çok feci bir şekilde kabızlık yaptı ayıptır söylemesi çocuk taş gibi 💩 yapıyordu poposu tahriş oldu bu yüzden
semanurkeles elifnsli emzirmediğim zamanlarda 60 ama emzirdiğimde 30 dan aşağı içiyor bırakıyor yani çok vermiyorum
semanurkeles semanurkeles gastro bölümüne git istersen. Ben bugün gittim gösterdim mama değiştirmem lazımmış. Ar lı mama kullanmalıymışım
Leylamoznur semanurkeles ilk aptamil comformil kullandık si ama o süreçte gastro baby kullandık 3 buçuk ayliklen mama reddinden normal aptamile geçtik