Arkadaşlar gerçekten şu karıncalar yüzünden Bunalima gireceğim
Yatak odama mutfağa ve antreyi karıncalar bastı. Tarçın denedim limon denedim salatalık denedim hiçbirinden fayda göremedim daha doğrusu geliş yönlerini bile bulamıyorum daha evime yeni gelmiştim doğumdan memlekete gittiğim için. Bebekle ilgilenmekten evin işini zar zor bitirdim tam rahat erdim derken şimdi de bu karıncaların evi basması iyice Psikolojimi bozdu, ne yapmam gerekiyor dediğim gibi gelis yönleri bile bulamıyorum sadece yerde görüyorum bir defa tek köşede görebildim orada hemen tarçın serptim limon koydum salatalık koydum hiçbir şekilde fayda yok Allah affetsin süpürge çektim defalarca kez ama hiçbir faydasını göremiyorum artık ne yapacağımı şaşırdım kaldım offfff