Selam kızlar, dün 35 haftalık doğan oğlumun kontrolü vardı doğum kilosu 2700 grdı. Önceki ay 1000 Gr ondan bir önceki ay da 1200 Gr almıştı sadece anne sütü alıyor sadece ilk ay destek amaçlı günde 2 kez zar zor mama içirmiştik. Bu ay sadece 280 Gr almış 5850 Gr olmuş boyu da 4.5 cm uzamış ama kilo alımı yeterli değil. Sorun şu ki oğlum hiçbir mamayı beğenmiyor Sma Comfort, Aptamil, Hipp Combiotic, Bebelac Gold, Evolvia ve de şimdi Sma Optipro denedim ama yok asla içmek istemiyor. Biberon da Lansinoh küvözde sütümü hep bu biberonla içmişti. Belki biberonu beğenmiyor diye Tommee Tippee aldım ama fark yok. Ne yapmalıyım? Artık denemediğim mama kalmadı. Ek gıdaya ufak ufak yoğurt, pirinç unu, sıvı kıvamlı sebze püreleri ile başlasam mı? Cidden kafam çok karışık ailem bana da erken başladıklarını çünkü doymadığımı ve mama da kabul etmediğimi söylüyor oğlumda şuan aynısını yapıyor resmen. Bu arada 2. Çocuğum, ilk oğlumda şuan 8 yaşında ve onda ek gıdaya doktor önerisi ile 4. Ayda geçmiştik çünkü sadece mama alıyordu ve kilo alımında da sorun yoktu. Şuan ne yapacağımı şaşırdım artık bağırsak sağlığı için erken geçiş önerilmiyormuş 🥺 Bu arada doktor önce emzir ardından mama ver dedi ama yok sanırım doyuyor belkide ondan mamayı istemiyor napsam bilemedim.