Ela3424 Merhaba bebeğim dünden beri sadece gaz çıkarıyor kaka yapmadı hiç endişelenmeye başladım 5 güne kadar yapmaması normalmiş bugün yapmazsa doktora götüreceğim onlarda kesin lavman yapacaklar yine mamasına zeytinyağı koyuyorum 2 defa oda sabah akşam sadece yine yapmıyor anlamadım gitti bu durumu yaşayan var mı
Habibetlppp Ela3424 çok normal yani bekleyin çok uzun zaman olmamış kızımda ¾ gün yapmaz sıkıntı yapmıyorum
benbiranneyim123 Ela3424 normal benim bebeğim 4 aylık olana kadar haftada bir yapıyordu kabız olmamasına rağmen çok küçük oldukları için karın kaslarını kullanamıyorlar o yüzdenden zorlanıyorlar mama içiyorsa 1 hafta normal anne sütünde 10 güne kadar normal
Esraesra08 Ela3424 canım bizde 3 aylığız bazen hergün yapıyo bazen gün aşırı bazen 3 gün yapmadığı oluyo hiç endişelenmedim ve normal bence doktorlar çiş önemli diyo kaka değil o yüzden bosuna doktora götürüp fitil verme cocuga 5 gün bekle yapmazsa 5 gün o zaman götürürsün
Ela3424 Aysegul93 cuma günü 3 kere yaptı bi dün yapmadı gaza çıkıyor normal sanırım bugün yapar inşallah
Ela3424 benbiranneyim123 Mama ile besleniyor zaten kaka yaparken ıkınıyor biogaia probiyotik kullanıyordum bitti o tekrar alacağım ondan
benbiranneyim123 Ela3424 bizde kullanıyorduk 4 aylık olana kadar böyle sorunlar yaşayabilirsiniz endişelenmeyin 4. Ayda gaz ve kaka sorunu bitiyor
Ela3424 benbiranneyim123 Ağzınız bal yesin inşallah biter bugünler kızçemle rahatlarız zaten kolik bir bebek gaz damlası kullanıyorum
mavisimbebek33 Ya tabiki çok normal ,endişelenme canım. Benim bebeğim 4 gün yapmamıştı. Doktor 8 güne kadar yapmaması normal dedi. Zaten sık sık kakasini yapmasın ona kilo olsun 😄 günde 1 kez veya iki günde bir kez olsun ya
Ela3424 mavisimbebek33 benim kızçe düzenli sabah akşam yapıyordu bazen 3-4 ü de buluyordu içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur 🥰
brgl310 Ela3424 Normal canım benim korkma benim bebeğim de bir iki gün yapmıyor mesela gaz sancısı oluyor masaj yapıyorum durmadan sonra yapıyor endişe etme