Kesinlikle galactago diyorum. 4 aylık oglum var dogdugu gün almıştım göğüslerim taş gibiydi,artislik yaptım bidaha almadım 1 ay kullanmadım resmen sütüm azmış, bu bitkisel takviye sütümü arttırıyormuş. Hatta 2 gün oldu tekrar gittim yenisini aldım, göğüslerim sönmüş balon gibi değil, şuan içim rahat