Yasemin158 normal her bebek o aylarda öyle yapar. Başıyla bir yandan aranıyor aranırken dik durumda olduğu için kafasını sabit tutamadığından geri gidiyor. Bizimki bir de küt diye omzumuza vurup bu sefer niye vurdum diye ağlardı kuzum 😅 gazını çıkarırken iki battaniyeyi üç dört kat yapıp bebişle aranıza koyun. Hem çok geri atmıyor öyle hem kafasını vurmuyor üstünüze.