Zlhaanne Ya ilk defa başıma geliyor tam rahimde ortada afedersiniz oranda bicak saplanır gibi ağrı sanki düşecek gibi daha önce hiç başıma gelmedi neden olur nefesimi kesiyor
Kahvemm_123 Zlhaanne benim o derece değildi arada saplantı girer geçerdi devam ederse bi doktora gidin
_YanakReisinAnnesii Zlhaanne devam ederse kadın doğuma gidin. Benim de benzer ağrılarım vardı ve yoğun enfeksiyonum varmış
Alpyigit3434 Zlhaanne merhaba gectimi ağrınız benimde oluyor böyle yürürken eğilip kalkarken bıçak saplanıyor sanki spiral var bende geçen ay gittim yerinde dedi bu ağrıyla bınay yine bu ağrı başıma geldi siz gittinizmi
Zlhaanne Alpyigit3434 yok gitmedim ben geçti kendiliğinden bende spiral yok ama o yapabilir size ağrı benim ki sanırsam yorgunluk ve usutmeden oldu
Alpyigit3434 Zlhaanne gaz şikayetiniz de varmıydı gazdan da şüpheleniyorum artık benim bu 2.kez oluşu artık bıktım doğum sancısı gibi ya spiral var ama yerinde dedi geçen ay Dr bu ağzıyla gittiğimde şimdi tekrarladı
Alpyigit3434 Zlhaanne yürürken batıyor gibiydi dimi çatı kemiklerine vuruyor ağrısı eğilirken fln da hissediyorum bazen kasıklarıma da vuruyor böyle miydi sizinde