Kızım 24 aylık tuvalet eğitimine kendi istedi diye başladım 2 haftayı geçti şuan. İlk zamanlar çok kötüydü ama sonradan 5 gün sonra falan söylemeye başladı çok güzel gidiyordu ama ondan sonra birden bire söylememeye başladı altına yapmaya başladı bende çok sabırsızsızım çok sinirleniyorum yapmamam gerek farkındayım ama kendime O an hakim olamıyorum kızıyorum… neden olabilir ne yapmam lazım sizce