8 aylık bir erkek bebeğim var. Gelişim geriliği var. Henüz oturamıyor. Kafasını eskiye göre daha iyi tutuyor. Dönme olayı bazen yapıyor bazense çok ağlıyor yapamıyor. Ayaklarının üstüne sıkıca basıyor. Önce cidimleri uzattığımız da bakardı alamazdı şimdi alıyor oynuyor daha yeni yeni. Doktora gittik araştırılıyor bir sürü tahlil vs verdik çıkanlarda bir problem yok gibi ama henüz çıkmayanlar var.. Artık umutsuz olmaya başladım. Böyle tecrübesi olan var mı? İlk çocuğum dayanamıyorum bu duruma