Sebzeleri bol zetinyagi ve tuzla harmanlayıp dizin tepsiye 200 derece fırına atın aynı kızarmış gibi oluyor zaten havuç ,kırmızı biber,kabak , patlıcan,patates kızartması yapıyorum ben o şekilde biz de yiyoruz aynı kızartma gibi .Üstüne yoğurt sarimsakli mis gibi .Benim oğlum 3 yaşında daha hic kızartma vermedim Çünkü pişirme sekli de önemli sebze yesin diye zararlı pişirme yöntemiyle yaparsaniz yarari değil zararı olur .bı de sebze yemiyorsa çorbaların içine az az koyun blenderlayin tarhanaya koyun mesela .