Kızlar mana önerisi istiyoruz sütüm az kızım doymuyor.doktor mamada ver dedi.hipp denedik ama nitelemedik .bebelac gold aldık oda bitmedi.gazdan kıvranıyo ve mamayı o yüzden içemiyor diye düşünüyorum. Beni bile emerken memede gazdan kıvranıyo ve karnı doyunca ememiyor ve mamayıda içemiyor.şaştım kaldım .gaz ilacı da kullıyoruz çıkartıyorda gazını ama nafile.mama değiştirelim dedik .şaştım kaldım valla😣