Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı. Ve 7 kg gitti benden kaldı 8 kılo
Ben 1 haftadır sağlıklı beslenmeye gectım hanı ekmek pilav şeker bunları hayatımdan çıkardım. Sabahları yesıllık domates Zeytın yumurtamı yıyorum ve ara öğün kahve kuru uzum fındık ıncır falan
Aksam da tavuğumdur bulgur sebze yemegım
Bunları yapıyorum ama sütüm azalırmı diye cok korkuyorum sızın de fikşrlerınızı almak istıyorum