Merhaba sevgili anneler 1 yaşına kadar kızım gayet güzel uyuyordu en fazla 2-3 kez kalkıyordu şu an 14 aylık ve gece uykularını sapıtmış durumda ne yapacağımı bilemiyorum gece memeden kes uyur dediler kestim bir hafta düzelir gibi oldu başa sardı yine yarım saatte bir bir saatte bir uyanmaya başladı bu durumu yaşayan var mı nasıl düzeldi