Defnesare15 bundan benim de var bebeğim prematüre bize yavaş yavaş kısa süreli oturt dedi fizyoterapist başka bir fizyoterapist yüz üstü hiç tutmamışsın emeklemediği için desteksiz oturamıyor emeklet çalıştır biraz dedi hiç sevmiyor yüz üstü durmayı doğduğu günden beri ama adım atmayı yürüteç te yürüyor ve çok hareketli yürüteç yasak kullanma kimseye de verme kullanmasın zararlı dedi