İkizlerimde de uzamış sarılık vardı, birinin sarılığı 2 aylıkken geçti. Doktor 3 aya kadar sürebilir normal dedi. Anne sütü sarılık yapması mantıklı gelmiyor fakat bu konuda net bilgim de yok. Bebeğiniz için en kıymetli şey anne sütü. Bol bol emzirmek, günün uygun saatlerinde yüzü güneş görmeyecek şekilde vücudunu çıplak olarak 5 dk güneşlendirmek en iyi gelen şey.