balkopuk Kızlar bebegım 7 buçuk aylık arkamı donmemle telefonu alıp gözüne vurdu kızarıklık ve yaş akması var ha bire ne yapmam lazım eşim abartma dio doktora götürmelı mıyım bilmiyorum ben mi abartıyorum
balkopuk Mervetnl kanlanma falan yok hamd olsun sadece kızarma yaş akması var uykuda bile uyudu suan ne yapmam lazım bilmiyorum kafam durmuş durumda
Mervetnl balkopuk ya ben kendim gözden çok çektim o yüzden göz çok hassas benim için ben olsam gösterirdim herhalde ama önce doktoruna yazardım 😌