Dün araştırma yapmaktan beynim yandı siz hangi marka kullanıyorsunuz ve faydasını gördünüzmü? Kiper, solgar, Suda, day2day, voonka hangisi iyi hep sivilce yapıyor yazmışlar anladığım kadarıyla bana tip1 ve tip3 lazım yani cilt saç ve tırnak için öyle eklem ağrısı filan azaltmasina gerek yok ve c vitamini hyolronik asit b vitaminleri olsa fena olmaz bioxin fazlalığında sivilce oluyormuş ama hepsinde fazla fazla var bu içerik sizce ne kullanmaliyim,? Ha bide arkadaşım farmasi kullanıyor faydası oldu diyor ?