Beslenmeyi reddediyor daha 2 buçuk aylık , kesinlikle mama almıyor sütüm çok az zaten yetersiz olduğu için mamaya geçtik .
Süt alerjisi maması kullanıyorum pekmezle tatlandırdım yok vanilya şurubu denedim yok
1 aydır güzelce mama alan çocuk son 3 gündür reddediyor 😢😢 en son sabah 5 de uyku sersemi verdim düşünün 7 saattir aç 😥😥 Beslenemyen çocuk zor derlerdi inanmazdım
Başına böyle bişey gelmiş anneler lütfen nasıl geçti akıl verin