Eski Ev sahibim 2 senedir eve satılık levhası koydu sattım satıyorum derken 2 seneyi gecirdik hatta bir kere zam istiyor oyun yapiyor diye zam bile yaptik yaklaşık 3 hafta önce eşime evi almak isteyen olduğunu eşiyle konuştuklarını bizimde başımızın çaresine bakmamızı söylemisti bizde kiralık ev arayışına girdik çünkü artık 2 senedir canımıza tak etmişti bize satmasa bile satana kadar artik kiracı koymayı düsünmedigini bizden memnun oldugunuda söylemisti evi satıcak diye eşimde artık bu durumdan sıkıldığı icin kiralık ev bulduk cıktık simdi ise dün bir komşuma gittim biz çok üzüldük ev sahibin evi kiraya vermis dedi bu arada tanıdık diye kontrat yapmamıştık ama 4 sene oturduk eşimde bankadan her ay kira ödemesini yaptı elektirik aboneligide üstümüzeydi su aboneligi ev sahibinin üstüneydi almaniza gerek yok dedi öyle kullanmıştık ev sahibini mahkemeye veren var midir yada bu konu hakkında bilgi sahibi olan avukat olan varsa yardimci olabilir misiniz