birannebirkizbebek Kızlar merhaba ben saygı Hastanesi’nde takipliyim doğumum orda olacak acaba aranızda saygı Hastanesi’nde sezeryan doğum yapan var mı genel bilgi verebilir mi nasıl ilgileniyorlar doğum sonrası nasıl oluyor
birannebirkizbebek birannebirkizbebek saygı Hastanesi’nde doğum yapan hiç yok mu ya 😅ya da çevresinde doğum yapan
birannebirkizbebek aydinc öylemi iyi bari çok merak ediyordum ilgi alakaları nasıl çünkü çevrem de çok var özel hastane fazla ilgili olmaz diyen
Nursenaaa40 birannebirkizbebek evet bende orda sezeryan doğum yaptım gayet hemsire ve doktorları çok çok ilgili tavsiye ederim