Mucizemkuzey Bebeğim uysal bir bebekti sadece gazdan dolayı uyku sorunu yaşıyordum ancak şuan 2 ayı bitirdik ve oğlum 3-4 gündür ağlama krizlerine giriyor ve bi tek memede sakinleşiyor. Ne yapacağımı şaşırdım bu kolik belirtisi midir