Nurrrrrr233 Elifciimmm Benim de öyle sürüyordu ama benim kanamam hiç kesilmedi 6 ay sonra cikarttirdim
Elifciimmm Evaninanasi o lekenmeler hep oluyor ama bu sefer rengi koyulaşmadan miktarı lekeden bi tık fazla devam ediyor😕
Feyzanne Nurrrrrr233 ben de 1.5 senemde çıkarttırdım. İki gin oldu kanamam devam ediyor ve çok uyku hali var alakalı mı ya acaba
Hh3758 Feyzanne merhaba daha önce yazışmıştık şimdi denk geldim çıkarttırdınız sanırım nerede çıkarttırdınız birde sıkıntı mı oldu sizde acaba bende çok arada kaldım ?
ilgi_2 @"Elifciimmm benimde taktırdıktan sonra ilk adetim. 16.Günümdeyim hergün bitti mi diye uyanıyorum çok az kanama ama çok uzun sürüyor ne zaman bitecek diye bekliyorum
Fatmasaf ilgi_2 bende suan35 ıncı gunum lekeden fazla ama yordu benı yanı taktıralo daha 40 45 gun oldu ne zaman bıtıcek artık ya 😕