Merhaba arkadaşlar. Bugün nasip olursa inşallah bebeğimi kırklayacağım. Sizin oralar da kırk uçurma nasıl oluyor nasıl yapıyorsunuz. Ben aslen Boluluyum ama şuAn Amerika’da yaşıyorum. Bizim orada anne 3 gün önce kırklanır bebeğine 3 gün temiz süt verir kendi kırk suyundan bebeğe ayırır. 40.gün de bebek kırklanır. Anne de tekrar duş alıp abdest tazeler. Sudan bir tas alınır eve serpilir sonra da kırk uçurmak için dışarıya çıkılır. Siz nasıl yapıyorsunuz acaba fikirlerinizi almak istiyorum. Saat henüz burda gece yarısı 00:07 sabah öğleden önce kırklayacağım. Yazdıklarınızı mutlaka okuyacağım 🙏🏻🙏🏻