Papatya-eylul88 Lutfen bildiklerinizi yazarmısınız google saçmaligindan bıktım.sütumü sagip goturuyoruz hastaneye yanimdada degil zaten daha 3 gunluk.o yuzden en iyi şekilde beslemek istiyorum:(
Meltemli Papatya-eylul88 ilk iki hafta falan gaz sorunu olmuyor zaten şuan ki sütünüz en yararlı kolostrum halinde
ipekvera Papatya-eylul88 ben de İnternete çok baktım çok dikkat ettim ama olmuyor. En etkilisi her şeyden de ye, günde bir iki kez rezene çayı, iki üç kez de kimyon çayı iç.