Kızlar bebeğim erkek 2 yaşına girmek üzere son 1 hafta hatta 10 gündür çocuğu tanıyamıyorum özellikle geceleri kalkıp sebepsiz ağlama krizleri saat 1 sen 4 e kadar bahane süt su ekmek vs degipnsaatkeece ağlıyor. Ben şuna bağladım kreşe gönderiyorum acaba bana tepki mi veriyor bu şekil anlayamadım ama çok zorlaniyoru bende babası da kreşte sallanmaya alışmış hiç sallanmsdi şimdiye kadar hep kendi uyurdu. Çalıştığım için kreşe verdim bu arada kreş te de çok zor uyuyormus hemen uyanıyor acaba uykusuz kalıp da mi Huysuzlasiyor anlamadım lütfen biri beni sakinleştirsin 🥲