Kızım 12 günlük dün gece 8.30dan beri sadece içtiği mamayla duruyor ondan sonra da kustu gece acile götürdüm bir sıkıntı görünmüyor normal dediler eve geldim bu saate kadar çabaladım sütümü sağıp veriyorum içsin diye uyanıyor biberonu ağzına alıyor bekliyor ya da bir iki çekiyor onu da geri çıkarıyor şimdi yine acilden geldim yine normal dediler neden böyle yapıyor olabilir sadece uyuyor sarılığı yükselecek diye korkuyorum en son 8di