Defne2323 Bebegım 4aylık pıpısınde akıntı olduğunu gördüm daha 4gun önce tahlıl verdim temiz çıktı 10gınlukken ıdrar enfeksiyonu olmuşdu ıgne yapmsdık antıbıyotık acaba yınemı olmusdur ve bu durum doğal yollarla evde nasıl gecebılır
BeyzaKeles Defne2323 kuzum ek gıdaya başlamadıysan en iyisi doktora göster başka bir sorunu da olabilir bilemeyiz
Defne2323 Suan 4aylık daha başlamadım yeni yaptrdım tahlılını temiz çıktı merak ettıgım enfeksıyon dışında bu akıntılar olabılırmı