Okb,anksiyete var bende oğluma sabah 10 gibi kahvaltı yaptırdım 11 12 meyve verdim istedi atıştırmalık sundum istemedi kavanoz mama verdim daha sonra uyuttum ve oğlum geç kalktı 4 gibi kalktı bende onunla uyumusum ve hemen yemek hazırlamaya başladım bıraksam uyuyacaktı yemek yedirdim .Saat hesaplamalarina girdim 10 dan 4 e kadar 6 saat çocuğu aç bırakmışım diye kriz gecirdim nefesim kesildi ilaç kullabiyorum bir ise yaramiyor oğlum istahsiz bir bebekti her zaman napcagimi şaşırdım 4 öğün 2 ara öğün besliyordum buraya yazınca çok yediriyorsun ondan yemiyor yazıldı bende azaltmaya çalıştım uzun bıraktım saatleri ki acıkıp yesin . Neyse saat 4 gibi yedi hatta onu bile tam yemedi 1saat sonrasında muz verdim 8 de yemek yedirdim o zaman da yemedi 4 kaşık falan yedi ısrar etmedim 9 sa uyuyor normalde misafirlikteydim 10.30 da eve geldik o zaman da yedirdim yemek yemedi 2 kaşık yedi ve uyuttum bende yani bu konuda oğlumu aç bırakıyorum diye ortalıkta geziniyorum eşim çok kızıyor niye kendine bu işkenceyi yapıyorsun diyor elimde değil nasıl napcam ben