Aleyunll Selam anneler akşam yemeğinde keşkek yemiştim bebeğim gece sancılandı acaba benden dolayı mı sancısı oldu beni çok emmiyor genellikle mama ile besleniyor ama keşkek sancı yapmış olabilir mi ?
Aleyunll senuray ne yesem sıkıntı oluyor doktorda bir sürü şeyi yemememi söylüyor ben inanıyorum o yüzden ya