Anneler benim kızım 6 ay 27 günlük eylülün 9 ben adet oldum doğumdan sonra 5 ay 10 günlüken bebeğim ama bu ay olmadım düzensiz olması normal mi yoksa değil mi (korunuyoruz) ama Genede bi korku düştü içime ister istemez bu durum yaşayan var mı ? ( emziriyorum bu arada )