handeaa Kızlar merhaba yaklaşık bir ay önce sezeryan oldum. Bu bitiş dikişi yada bitiş düğümü attıkları kasık tarafındaki dikişlerim ara ara sancıyor yada acıyor sizdede oldu mu normal mi bu arada sezeryan yerim bitişti.
Ecrin54 Üç gün sonra 16 ay olacak hala ağrıyor özellikle çok ayakta durduğumda ve üşüdüğümde sezeryanında böyle kötü bi yanı var maalesef 😊
Didem0101 handeaa evet neredeyse 8 ay olacak ara ara yanar hele terleyince ya da oraya çamaşır lastiği sürtünce çok yanıyor sancıyor
Rwerdst handeaa 3 buçuk ay önce sezeryan oldum sadece başta ağrılarım oldu. Bir şey deyince fslan olmuyor ağrı. Normal dikiş mi yoksa estetik dikiş mi?