Betbetbet İdrar yolu enfeksiyonum sebebiyle antibiyotik kullanmaya başladım. Bebeğim aktif emiyordu ama emzirmemem gerektigini söyledi doktor. Şuan ilk gecemiz ve aşırı ağladı 2 saattir anca uykuya daldı. Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum :(
buse2929 Bende 14 aylıkken bırakmıştım ilk üç 3 gün bebek için çok zor geçiyor bebeğim ağlamıştı ben ağladım memeye çok düşkündü ilk bir haftada benim için çok zor geçti göğüslerim şişti emmwdigi için 1 hafta zorlanırsınız rabbim yardımcınız olsun
Betbetbet buse2929 cevabınız icin tesekkür ederim amin sağolun, cok zor bi gece gecirdik gözleri sismis hala istiyo bende unutturmaya calısıyorum. Hic sağma yaptınız mı rahatlatmak icin benimde cok şişti acıyor