Goksu_argum minibebe12 ama yinede tedbir amaçlı çay ağacı yağı kullanicam bı sure uyuza iyi geliyormus
minibebe12 Goksu_argum oğlum bir aylık tabi kaşıyamıuor da kendini sürekli ağlıyor uykuda uyanıkken eliyle yüzünü falan çiziyor yarın doktora götüreceğim iki dün ve bugün yapmaya ağlamaya başladı böyle
Nurcan_8034 Ebrulis bizde bugün 9 gün oldu uyuz olalı her yeri temizledim Wilkinson pomad 5 gün kullandık sonra kweelada kullandık ilaç dün bitti ama halen kaşınmamız geçmedi oğlum da kaşınıyor yarın cildiye gidicem özel kür yapıyor galiba inşaAllah faydasını görürüz
Sevde123 Nurcan_8034 kwelladayı yengemler hiç beğenmemişler etkisi yoktu dedi karışım reçetesi yazdırmışlar dr dan maaile sürmüşler yalnızca kızında vardı ama onlar önlem amaçlı karışımı kendileri de sürdüler bir kaç günde geçmiş
Goksu_argum Sevde123 kwellada bı işe yaramiyo uzman Dr gittik biz sordum hiç bir işe yaramiyo Dr baştan salmak için veriyi demisti bize
Goksu_argum minibebe12 bizimkide 1 buçuk aylıktı ama yinede eliyle göbek kısmını kaşir gibi yapiyodu ondan sordum acaba bebeginizde öyle yapıyorum diye
Goksu_argum minibebe12 eğer tek oysa bebeklerde normal diyolar ama tam bı bilgimde yok bizim kızda uykudayken elleri serbest olsun direk elleri suratında ama kulağının orda kuruluk var o yüzden diye düşünüyorum
Bsraa0809 Ebrulis yeni doğum yaptığımda yakalandım ve tabiki bebeğimede bulaştı🤦🏼♀️ bebeğim şuan 58 günlük ve çok şükür vücudundaki döküntüler gitti sayılır, eczanede kükürtlü karışım yaptırdık onu kullandık ailecek, bebeğe ayrı hazırlıyorlar onada kullandık
Bsraa0809 kbrgnrl bende emziriyorum bebeğimi ama onada geçti çünkü bu temas ile bulaşan bir şey ve haliyle bebekle sürekli temas halindeyiz emerken
Goksu_argum minibebe12 benim bebeğimin bazı yerlerinde boyleydi ama aralarında büyük sişliklerde vardı tam bişey diyemiyorum Dr gozukun bence
biyiksiz_yorumcu Mdorukkk Bebeklerin cildine direkt teması ne olur bilmiyorum ama emzirenler kullanabilir