Merhaba hanımlar kızım 7 ay 20 günlük bir kaç gündür sürekli düşündüğüm bir konu var erken mi değil mi bilemiyorum ama artık odalarımızı ayırsak nasıl olur diyorum kendi kendime. Onun uyku kalitesi için buna ihtiyacı varmış gibi hissediyorum çarşaf sesimize bile uyanır oldu artık yani tam olarak uyanmasa da mutlaka uykusu bölünüyor ve yatakta dönmeye başlıyor. Ee eşimde haliyle geceleri horladığı için bu tip sesler onu çok rahatsız ediyor ben alıştığımdan mıdır yorgunluktan mıdır bilinmez eşim kulağımın dibinde horultusunu duymuyorum ama kızımın dönerken ki sesleri bile duyup gözlerimi açıyorum ah analık sen nelere kâdirsin🤦🏻♀️🤷🏻♀️ kameramız evde mevcut yani ses konusunda görüntü konusunda sıkıntı yaşamayacağım tek istediğim onun sağlıklı bir uyku çekmesi. Bir yandan da kötü düşünceler beynimi kemirip duruyor ya deprem olursa ya uykuda boğulursa duymayıp yetişemezsem bunun gibi milyonlarca kötü şeyler aklıma geliyor işin içinden çıkamadım açıkçası sizce ne yapmalıyım?