aysenur0123 Arkadaslar lutfen yardimmm🤦♀️ 3 aylik bebegim var 2 aydir asla dogru duzgun uyumuyor uykular haram oldu resmen bir bebek bu kadar uykusuz kalabilirmi uyumamaktan gozleri sisiyor morariyor artik ayni durumu yasayan varmı ne yapacağımi sasirdim 😢
Tuba aysenur0123 Muhtemelen gaz sancısından dolayı böyle🥺 ilk 1 senesi maalesef gazıydı dişiydi falan derken uykuları pek iyi olmuyor.. sonrasında düzeliyor ama 🫶🏼
Yusufff-41 aysenur0123 Ebrarsaremm gazdan dolayı olabilir başka bir sağlık sorunu yoksa oğluma gaz için relektaz damla kullanmıştım iyi gelmişti Doktorum neoclc diye bitkisel bir şurup önermişti 20 günlüktük alttan üstten gaz çıkartıyor ama çok uyku yaptığı için kullanmamıştım deneyebilirsiniz gece yatmadan
Ebrarsaremm 3 buçuk aylıgiz her gece çığlık kıyamet ağlıyo uyumamak için gündüz uykusu iyi ama gece olan asla uyumuyo🥺
aysenur0123 Yusufff-41 Gazi hic bir sıkıntısı yok sukur gazini rahatlikla cikarabiliyor aglamiyor ama uyumuyor da ☹️ Yusufff-41 Tuba
aysenur0123 Gazi hic bir sıkıntısı yok sukur gazini rahatlikla cikarabiliyor aglamiyor ama uyumuyor da ☹️