Ben elektronik oda nemlendiricisi aldım belirtilen şekilde kurmama rağmen sürekli duruyor ve hata veriyordu bende direkt markayı aradım o mağazaya götürüp hemen yenisini alabileceğimi söyledi garantiye yollamakla uğraşıp beklemeyin analiz süresini dediler böyle bir olanak sağladılar. Her neyse ikinci cihazı aldık eve bir geldik ki ürün kırık 🤦🏼♀️ ertesi gün bir daha gittim ve gösterdim direkt iadesini aldım bana değişim önerdiler elimizde bir tane daha vardı dediler bende hayır o benim dün getirdiğimdi dedim hayır yok bu depodan geldi falan dediler iyi açın bakın dedim bi açtılar üründe hala su damlaları duruyor 😂 bozuk ürünü yine rafa koymuşlar bir de tekrar aynısını satmaya çalışınca bende ortalığı biraz birbirine kattım hemen iade yaptılar ama üründe bir kusur hata vs yoksa yapmazlar diye düşünüyorum keyfi olarak.