ArvenMom Ozgeli batikon sürebilirsin canım toparlar dikkat et enfeksiyon kapmasın kaşınma yanma yada ağrı olursa batikon sürmeye devam et
Duyguseli_12 Ozgeli en iyisi cnm doktora git aynısını ben yaşadım dediğin gibi hafif sarardı sonra kip kırmızı oldu hafiften iç camisirima sarı lekeler değince hastaneye gittim şişmişti dikiş yerinde iltihap oluştu 20 güne anca toparladım
gulcincelebi_ Yara olabilir canım bekim de iki yerim de dikiş olan yerler de yara olmuştu sonra kabuk bağladı geçti
gulcincelebi_ Ozgeli evet ara ara ağrılarım oluyordu doktorum zaten olacak olanları söylemişti bana dikişin kendisi düşeceğini ağrı olabileceğini ilaçları düzenli kullanmakta önemli tabi