1.ayın sonundaki hepatit be aşısı yaptıran var mı arkadaşlar bebeklerimizde herhangi bir ateşlenme veya huysuzlanma bi rahatsızlanma gibi bir etkisi oluyor mu.Yoksa basit bir aşı olup çocukta herhangi bir etkisi olmuyor mu bana bilgi verecek olan var mı.