Minikpankekim canım iki ay önce gömülü ve yatay 20 lik dişimi çektirdim cerrah aldı dikişli oldu 3 iğne ile uyusturdu sonra hissetmedim baskı hissettim tek sonra 15 dk aldı dikti çok korkmuştum güle eylene bir derin ohla çıktım ağrı kesici olarak apranax vermişti sabah öyle akşam içebilirsin ağrı şiddetine göre demişti ben günde bir tane bile keyfi içiyordum ağrım olmasın diye antibiyotik evet içiyorsun canım eğer bir apse varsa ya da bir enfeksiyon kapmasın diye o yüzden sütünüz sağa istersen ya da bir doktorunla konuş yirmilik işini bir an önce çektir çünkü ben neler çektim çok sancılı bir süreç sen de çek kurtul canım benim kısa bir süre biberonla verirsin olmadı ya da mama ya da sağırsan dolaba koyarsın ya da belki antibiyotik vermeyecek sana ama genelde ağrı kesici ve antibiyotik veriyor canım enfeksiyon kapma diye