Merhaba hanımlar bebeğinize park yatak kullandığınız da en alt kademe de nasıl eğilip kalkıyor musunuz bebeğinizin emziğini agızından attığında falan yoksa bır ıkı kat yüksek mınder ile yükseltmemi yaptınız ? Bebeğim 8 buçuk aylık kalkmaya uzanmaya çalışıyor indirdim o yüzden en alt kademeye ama zor olcak sanki bu sekılde kullanım