Duyguseli_12 düştü evet sürekli takp edip ıslattık soğuttum asla kalın gydırmedm genellikle bezsiz yatıyor ve anti biyotik içiyor saatıne göre,sürekli olmamakla beraber calpol verıyorm. Ekemezsek kaşıkla süt veriyorum gece su veriyorum uyandırıyorm çok dalarsa filan. Nebülüzatör tutuyorum burnunu yıkıyorum elimden geleni yapiyorum Annelik çok kutsal hepinize geçmiş olsun fitil son çare olsun bnce. Mesela vn tuvalet iletişimi de yapıyorum gazı çıkıyor sıvı kaka yapıyor ilaç etkisinden onları da boşltıyor rahat ediyor