Kizlar kizim 2 yaşında gecen pazar hafif ates başladı gitgide arttı salıya kadar atesliydi ama başka bir sey yoktu çarşamba günü şu dahil hiç bir şey yiyip icmedi doktora goturduk dis etleri kıpkırmızı dili bembeyaz bogazi da öyle ama elinde ayağında bir sey yok ve kac gun oldu hala doğru dürüst yemiyor daha doğrusu yiyemiyor yaralar kanıyor iki gündür gunde 1 kez manayi kabul ediyor sadece ve cok mizmiz yaşayan var mı doktor çıkacak dedi ama elinde ayağında bir sey çıkmadı kafam karıştı bu arada ilac olarak mikostatin, sprey, probiyotik,cinko verdi