Kızlar 3 4gundur sol göğüs alti kısmında acı oluyordu kaç gündür sırtıma vuruyordu.1 saat evvelinde simayetim yeniden başladı sonra birden bire aynı yerde künt şekilde şiddetli nefes aldırmayacak bayiltacak derecede ağrım oldu sıkar gibi kendimden geçtim ve şiddetli derecede sırtıma vurmaya başladı o an korktum hakikaten ben yoklaniyorum sandım hemen acile gittim sikaeytimi belirttim direk acil tomografiye girdim doktor tomografin temiz dedi ama bu iğne yapıyım git yine aynı sikayetin olursa gel dedi.Ben anlamadım şimdi durumu ama şuan ağrım var sırta vuruyor hafifledi ama bıçak saplar gibi künt ağrı beni rahatsız ediyor gerçekten bu durumlar hakkında iyi bilgili olan birisi varsa bilgilendirirmi