Bebeğim bizim sesimizden dolayı çok uyanıyor normalde hep kendi beşiğinde yatar ilk doğdugu günden beri hiç yanımızda yatırmadım aynı odada kendi beşiğinde uyur ama eşimin horlamasından çok uyanıyor yoksa deliksiz uyuyacak çocuk doktor da bi deneyin dedi bizde kalkışmış bulunduk böyle bi işe 🙈