Merhaba anneler, doktor 4 yaşında ki kızımın bronşilit olduğunu ve 4 aylık bebeğime geçirdiğini söyledi. 2 sine dr Cortair ve ventolin başladı. Bebeğim ilaçları almaya başladıktan sonra emmeyi bıraktı hep huzursuz ve küçük kırmızı noktalar çıkmaya başladı ve hiç öksürmediği kadar öksürüyor. Doktor 3-4 güne geçer dedi ama benim hiç içime sinmedi.Sizler bir sorun yaşadınız mı?